Lag dere en kylligsalat

Til lunch lag dere en kyllingsalat. Det er ikke bare sundt, men supergodt!

Jeg bruker:

Kylling (kutt den opp i småbiter)

Agurk

Mais (gjerne minimais)

Salat

Pasta

Avocado

Egg (bare eggehviten)

Tomat

Cashewnøtter/krutonger (strø litt oppå)



Og før jeg spiser denne sykler jeg en time på ergometersykkelen, der jeg sykler på intervallprogrammet. Det er hardt så derfor sykler jeg ikke så lenge. Drikk vann mens du sykler og jeg ser på serier på pcen. Slik at jeg ikke kjeder meg og det går for itillegg:)

4 kommentarer

Janicke Viola Lysen

10.03.2013 kl.18:48

det må jeg prøve!:)

ta gjerne en titt innom min blogg!:)

Sabita

11.03.2013 kl.09:51

NAM, ble sulten her jeg satt! :-D

Ukjent PT

25.03.2013 kl.12:50

Carbs + fett igjen! Sakm deg! :D

spfit

25.03.2013 kl.15:36

Ukjent PT: Er det lov å spørre hvorfor dette ikke skal gå fint? Hva ser du på som carbs og hva du ser på som fett?

Skriv en ny kommentar

spfit

spfit

22, Bergen

En blogg om min vei til silikon i brystene. I tillegg blogger jeg en del om trening og kosthold. Vil oppnå en bra kropp til sommeren:)

Kategorier

Arkiv

hits